info@ikarus.com.tr
0216 970 08 86

Pamukkale Uçuş Eğitimi

İkarus Havacılık

Bir süredir devam ettirdiğimiz yamaç paraşütü haftasonu eğitimleri kapsamında 28-29 Ocak tarihlerinde alçak tepe uçuş görevleri için Pamukkale’ye gittik. Bir çok üniversite klübününde geldiği Pamukkale haftasonu adeta bir şenlik ortamına ev sahipliği yaptı. Bir tarafta balon uçuşları diğer tarafta dinamit tepeden tecrübe uçuşları ve tandem yapılırken 2 üniversite klubü ve biz Ikarus Okulu alçak tepede görev uçuşlarımızı gerçekleştirdik. Ege üniversitesi, İtü, Dokuz Eylül gibi üniversite klüpleri ve keyifli bir ortam vardı.

Ikarus ekibi olarak kalabalık bir çıkarma yaptık Pamukkale’ye. Ekibimizde ; Mehmet, Yavuz Selim, Nedim, Ali, Salih, Hakan, Metin, Emre, Semra, Figen ve Esra vardı. Ekibin bir kısmı otobüs yolculuğu yaparak geri kalanı ise araçlar ile Pamukkale’ye ulaştı. Uçma aşkı o kadar baskın geldi ki Mersin’de tatilde olan Yavuz Selim 12 saat otobüs yolculuğu yaptı. Pamukkale ise bizleri yine mahçup etmedi ve güzel bir havayla karşıladı.

Araç ile seyahat edenler hep birlikte Cumartesi sabaha karşı kalacağımız otele yerleştik diğer arkadaşlar ise hala yoldalardı. Biz otele yerleştikten sonra bi parça dinlenmek için odalarımıza geçtik. Havann geç aydınlanması sebebi ile 8:00 de kahvaltı için bir araya geldik ve akabinde alana doğru hareket ettik.Amacımız ilk olarak kış nedeniyle paslanan reflekslerimizi tazelemek için yer eğitimi oldu.

Yer eğitimini bitiren arkadaşlar ile uçuşlara başlamak için tepeye hareket ettik. Alim hoca ve bir grup öğrenci tepede uçuşlara başlarken bizde aşağıda yer eğitimi eksiklerimizi tamamladık. Cumartesi günü ilk uçuşlarını yapan ve Pazar günü ilk uçuşlarını yapacak öğrencilerimiz ile otele doğru yola koyulduk. Tabi ki havanın kararması ile gün bitmedi Ikarus ekibi için yemeğin ardından Pamukkale merkezde bir kafeye geçtik ve ekim olarak keyifli zamanlar geçirdik. Ege Üniversitesi Havacılık topluluğundan arkadaşlarda bizleri yalnız bırakmadı. Keyifli ortam için kendilerine teşekkür ediyoruz.

Pazar sabahı ise günün aydınlanması ile kahvaltı ve ardından hemen tepeye hareket vardı. Biraz rüzgar bekledikten sonra uçuşlara başladık. İkinci uçuşun hazzını yaşayan ve ilk uçuşun  heyacanını atlatlatmaya çalışan arkadaşlarımız ile bir taraftan uçarken diğer taraftanda keyifli sohbetler ettik. Gün boyu gerek uçarak gerek havayı bekleyerek güzel zamanlar geçirdik (Genelde uçtuk J ) Bu keyifli haftasonunu anlatmaya kelimeler yetersiz kalmakta malesef. Özetle toparlayacak olursak Cuma akşamı başlayan pamukke serüveni yapılan uçuş ve yer eğitimnleri ile Pazar akşamı sona erdi. Arkadaşlarımız ilk uçuşun keyfini yaşadılar ve gayet mutlu bir şekilde istanbula döndüler.